راهکارهای مانیتورینگ شهری و مدیریت پارکینگ فوجیتسو

شرکت فوجیتسو فروش راهکارهای مانیتورینگ شهری و مدیریت پارکینگ مبتنی بر فن آوری AI را آغاز کرد .

به تازگی شرکت فوجیتسو محصول پیشرفته خود را در حوزه ی دوربین های نظارتی شهری و اماکن معرفی نمود. در این سری از راهکارهای نظارتی ، پردازش تصویر با سرعت بالا انجام شده و از فن آوری های ابررایانه و هوش مصنوعی Human Centric AI Zinrai بهره گرفته شده است . امروز دو نرم افزار نظارتی GREENAGES Citywide و GREENAGES Parking Analysis آماده فروش شد ، این نرم افزارها به منظور دریافت اطلاعات وضعیت شهری و مدیریت هوشمند پارکینگ تولید شده اند .

در محصولات معرفی شده ، از سامانه هوش مصنوعی AI بهره گرفته شده است ، سامانه نظارت شهری فوجیتسو به صورت خودکار اطلاعات متنوعی را از دوربین ها نظارتی استخراج می نماید اطلاعاتی نظیر نوع خودروهای در حال تردد ، نوع پوشش افراد و کلیه حرکت هایی که در سطح شهر رخ می دهد . برای کاربرانی که نیاز مانیتورینگ آنها فراتر از بررسی خودرو ها و افراد است ، فوجیتسو سیستم هوشمند AL و پردازش تصویر پیشرفته تری را بر روی برخی از مدل های خود در نظر خواهد گرفت .

سامانه Parking Analysis از مدیریت موثر پیشرفته ای پشتیبانی می کند درنتیجه تشخیص اینکه کدام محل از پارکینگ خالی است و یا کدام محل ها پارک ممنوع است (no-parking zones) امکان پذیر خواهد بود . بوسیله ی مشاهدهی شهرستان ها ، فوجیتسو به سمت ایجاد جامعه هوشمند انسان محور می رود ، جایی که افراد می توانند با رفاه و امنیت بیشتر زندگی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *